Individuell styrketrening:

Vi har styrkesal hvor du kan trene selv med apparater eller frivekter.
Ved kjøp av medlemskap på 12 mnd. bindingstid kan du få èn times veiledning for gjennomgang av våre treningsapparater.
Du kan også leie personlig trener.

Gruppetrening:
Vi har egen gruppesal hvor vi tilbyr følgende timer:
Aerobic Puls
Enkle trinn og kombinasjoner settes sammen til kondisjonslåter, her får vi god fart på pulsen.
Timen passer for deg som liker timer med høyere intensitet.
Varighet 45 min.
Spinning 35
Kondisjon 35 min. på sykkel.
Timen passer for alle som er glade i trening på sykkel til musikk.
Spinning 45
Kondisjon 45 min. på sykkel.
Timen passer for deg som liker kondisjonstrening med høy intensitet på sykkel.

TRX
Styrketrening ved hjelp av egen kroppsvekt og slynge, her aktiviseres hele kroppen. Timen passer for deg som liker styrketrening.
Varighet 55 min.

Trx Nybegynner (ukesbasis)
Styrketrening ved hjelp av egen kroppsvekt og slynge. Her aktiviseres hele kroppen.
Passer for alle uansett treningserfaring.
Varighet 45 min.

Sirkeltrening
Sirkeltrening, og en utholdende styrketreningstime. Passer alle uansett tidligere treningserfaring.
Varighet 45 min.

Step /styrke
Her brukes stepkasse på kondisjonsdel for å løfte intensiteten. Enkle trinn og kombinasjoner. Annenhver låt timen igjennom bruker vi stepkasse for kondisjon ogkter/vektstang til styrkedel.
Timen for deg som liker høy intensitet på trening.
Varighet 45 min.
Zumba
Dansetime med både dansemoves og aerobicsteg.
Timen tar for seg forskjellige genre innen dans og musikk.
Passer for alle og deg som liker og bevege seg til kombinasjoner satt sammen til tilpasset musikk.
Varighet ca. 45 min.
Yoga nybegynner - Ashtanga
Fysisk yoga med fokus på pust, balanse, bevegelse og avspenning.
Varighet 90 min.
Yoga øvet - Ashtanga
Yoga for de som har gått på nybegynner kurs og vil ta yoga litt videre.
Timen er også for de som fra før er kjent med yoganes pust, teknikker og øvelser, og kan jobbe selvstendig ut i fra instruktørens veiledning.
Varighet 90 min.

Blå timer: Kondisjon med høy intensitet
Røde timer: Styrke
Lilla timer: Styrke/kondisjon med høy intensitet
Gule timer: Nybegynner timer
Grønne timer: Pust, balanse, bevegelse.
Rullering
Alle våre gruppetimer bytter i perioder på lørdagstime. En uke i forveien kan du se på timeplanen hvilken time som går den neste lørdagen.
Timen vil variere på klokkeslettene 09.30 og 10.00.


PT
For tiden ingen kapasitet for nye pt kunder.